I ri Cmim i reduktuar! Dy rekomandime per biznesin ne vitin 2022 – set Shiko më të madhe

Dy rekomandime per biznesin ne vitin 2022 – set

Jack Welch, Robert Cialdini A-008579

Libër i ri

Përshkrim i shkurtër

Ne kete set ne kemi perzgjedhur dy prej librave me te mire te epokes tone per biznesin, te cilet vijne ne ndihme ne fushen e menaxhimit dhe te marketingut. Jack Welsh sjell pervojen e tij 20-vjecare ne drejtimin e General Electric, ndersa Robert Caldini tregon pervojen 30-vjecare ne ate qe ai e quan psikologjia e dakordesise, duke treguar menyra sesi te bindim klientet per te marre vendime ne dobi te interesave te kompanive qe drejtoni.

Më shumë detaje

10098 Artikuj

Detaje të librit

Shtëpia Botuese

Minerva

2 520 Lekë

-10%

2 800 Lekë

Shto në listën e librave që dua

Porosit me një klik

Share

30 libra të tjerë nga e njëjta kategori:

Më tepër

Seti me dy libra permban:
“Te fitosh” nga Jack Welch
Përmes librit “Të fitosh”, Jack Welch na sjell një udhëzues menaxhimi me gamë të gjerë, të thelluar dhe pa pengesa për sfidat e vështira strategjike, organizative dhe personale me të cilat përballen njerëzit në çdo fazë të karrierës së tyre.
I mbushur me histori të sinqerta personale, këshilla të forta dhe gjëra të paçmueshme që duhen bërë ose jo, Jack shpjegon teorinë e tij të biznesit, duke paraqitur katër parimet më të rëndësishme që formojnë themelin e suksesit të tij. Kapitujt përfshijnë:
Si të promovoheni;
Si të mendoni për strategjinë; Si të shkruani një buxhet që funksionon;
Si të punoni për një hov, si të gjeni ekuilibrin punë-jetë dhe si të filloni diçka të re.
I mbushur me referenca prej drejtuesve të biznesit që Welch intervistoi veçanërisht për këtë libri, është një turne që pasqyron mjeshtërinë e ekzekutimit, përsosmërinë dhe udhëheqjen që dëshmoi gjatë karrierës së tij edhe Jack Welch.

“Influenca - Psikologjia e bindjes” nga Robert Cialdini
Ky libër është një manual i shkëlqyer për të kuptuar sjelljen njerëzore, dhe për të kuptuar artin e bindjes.
Dr. Robert Caldini e ka sjellë për lexuesit këtë botim pas një përvoje 35 vjeçare kërkimesh dhe studimesh, duke sjellë gjashtë parime universale të mjeshtrisë së bindjes.
Si i tillë, ky është manual bazë, me vlera të jashtëzakoshme për ekspertët e marketingut dhe të komunikimit.

Të dhëna

Viti i Botimit2022
VendodhjaTirane
GjuhaShqip
Tipi i publikimitLibra
StatusiI ri
Numri i botimeveI parë