Marketing 4.0 Shiko më të madhe

Marketing 4.0

Philip Kotler A-000417

Libër i ri

Përshkrim i shkurtër

Vjen me ne fund libri i ri i babait te marketingut modern, Philip Kotler, per gjeneraten e re te marketingut dhe menyren e berjes se tij permes mediave sociale.

Më shumë detaje

Ky libër nuk është më në stok

Detaje të librit

Shtëpia Botuese

PEMA
ISBN9789951817066

1 200 Lekë

Shto në listën e librave që dua

Porosit me një klik

Share

2 libra të tjerë nga e njëjta kategori:

Më tepër

“Në ditët e sotme, bota e teknologjisë lëviz aq shpejt, saqë çdo ndryshim përshpejton tjetrin. Për një mjedis të tillë, është vendimtare ekzistenca e një baze fillestare dhe një pike referimi që do të ndihmonte specialistët e marketingut të gjenin rrugën e tyre për të ardhmen. “Marketing 4.0” paraqet një studim të ri që do të shërbejë si pikë fillestare dhe si një burim tepër i çmueshëm për të gjithë ata që përpiqen të zbulojnë dhe të kuptojnë të ardhmen digjitale dhe të lëvizshme."

Howard Tullman, CEO,Chicagoland Entrepreneurial Center/1871

“Interneti dhe IT kanë ndryshuar rrënjësisht marketingun. Ky libër na i hapë sytë për marketingun në epokën e re.”

Hermann Simon, Themelues dhe drejtues, Simon-Kucher & Partners

“Askush nuk është i pozicionuar më shumë sesa Phil Kotler-i në zemrën e marketingut. Aftësia e tij për të identifikuar dhe për të interpretuar risitë dhe zhvillimet e reja të marketingut janë vërtet befasuese. Me “Marketing 4.0”, Kotler-i dhe bashkautorët e tij, ndihmojnë sërish në lulëzimin e një gjurme të re drejt suksesit në marketing. Pa dyshim që ky është një ndër ata libra marketingu, të cilin këtë vit DUHET ta lexoni patjetër.”

Kevin Lane Keller, E.B. Osborn; Profesor marketingu, Tuck School of Business

Të dhëna

Lloji i botimitMe kapak te holle
Faqe217
ISBN9789951817066
Viti i Botimit2021
VendodhjaPrishtinë
GjuhaShqip
Tipi i publikimitLibër
StatusiI ri
Numri i botimeveI parë