Ekonomia e medias Shiko më të madhe

Ekonomia e medias

Gillian Doyle A-004337

Libër i ri

904 Artikuj

Detaje të librit

Shtëpia Botuese

Papirus
ISBN9789928425638

900 Lekë

Shto në listën e librave që dua

Porosit me një klik

Share

16 libra të tjerë nga e njëjta kategori:

Më tepër

Ekonomia e medias synon të ndërthurë studimet për ekonominë me ato të medias. Ajo ka të bëjë me forcat e ndryshueshme ekonomike që udhëheqin dhe kufizojnë zgjedhjet e drejtuesve, të praktikuesve dhe vendimmarrësve të tjerë në mëdia. Konceptet dhe problemet ekonomike që do të paraqesë ky liber do të shërbejnë si bazë për të zhvilluar njohuritë tuaja rreth operimit dhe menaxhimit të bizneseve mediatike.Ekonomia e medias, pra, trajton nje game çështjesh, përfshire tregtinë ndërkombëtare, strategjitë e bizneseve, segmentimin, diversifikimin e risqeve, shfrytëzimin e të drejtave, politikën e çmimeve, evolucionin e tregjeve të publicitetit, konkurrencën dhe përqëndrimin industrial që prekin kompanitë dhe industritë mediatike. Këto tema do të thellohen përgjatë kapitujve të këtij libri. Fokusi mbizotërues do të jetë 'mikroekonomia' (d.m.th. tregjet ose kompanitë e veçanta), kurse të tjerat do të ndriçohen në dimensionin makroekonomik.Ky libër sqaron disa nga konceptet ekonomike dhe problemet më kryesore që ndesh media. Ai është konceptuar për lexues që nuk janë specialiste të ekonomisë, por që duan të zotërojnë mjetet e nevojshme për të shpjeguar disa nga veçoritë ekonomike dhe duke shtruar pyetjet më interesante mbi politikat industriale që ndikojnë kompanitë dhe tregjet mediatike.

Të dhëna

Lloji i botimitPaper back
Faqe232
ISBN9789928425638
V. Bot2015
VendodhjaTirane
GjuhaShqip
Tipi i publikimitLibër
Grupmoshambi 14 vjeç
StatusiI ri
Numri i botimeveI parë