Dilema e novatorit Shiko më të madhe

Dilema e novatorit

Clayton M. Christensen A-007309

Libër i ri

Përshkrim i shkurtër

Libri revolucionar që do të ndryshojë mënyrën se si bëni biznes: Në këtë bestseller revolucionar, eksperti i novacionit, Clayton M. Christensen, thotë se kompanitë e shkëlqyera mund të bëjnë gjithçka siç duhet dhe sërish ta humbin lidershipin në treg, ose më e keqja, të zhduken krejtësisht. Ai jo vetëm e vërteton atë çfarë thotë, por udhëzon të tjerët se si ta shmangin një situatë të ngjashme.

Më shumë detaje

336 Artikuj

Detaje të librit

Shtëpia Botuese

Minerva
ISBN9789928265463

1 500 Lekë

Shto në listën e librave që dua

Porosit me një klik

Share

14 libra të tjerë nga e njëjta kategori:

Më tepër

Christensen, duke u përqendruar në “teknologjinë disruptive”, na tregon përse shumica e kompanive nuk i shfrytëzojnë valët e reja të novacionit. Qoftë në elektronikë apo në shitje me pakicë, një kompani e suksesshme me produkte popullore do të shpërfillet, nëse menaxherët nuk dinë se kur t’i braktisin praktikat tradicionale të biznesit. Dilema e novatorit, përmes mësimeve nga suksesi dhe dështimet e kompanive lider, paraqet një set rregullash për të shfrytëzuar fenomenin e novacionit disruptiv.

Zbuloni:

Kur është mirë të mos i dëgjoni klientët.

Kur të investoni në produkte më pak cilësore që garantojnë fitime më të ulëta.

Kur të përfshiheni në tregjet e vogla, duke humbur ato më të mëdha e më fitimprurëse.

I mprehtë, bindës dhe provokues, Dilema e novatorit është një nga librat më të diskutuar të kohës sonë, një libër pa të cilin nuk duhet të rrijë asnjë menaxher apo sipërmarrës i zgjuar.

 

REVIEWS

“Krejtësisht brilant. Clayton Christensen na paraqet një analizë informuese mbi teknologjinë që ndryshon dhe rëndësinë e saj në suksesin e ardhshëm të një kompanie”.

—Michael R. Bloomberg, themelues, Bloomberg Financial Markets, ish-kryebashkiak i New York City

“Christensen është një nga teoricienët më influencues të biznesit në këto pesëdhjetë vitet e fundit”.

—David Wheelan, Forbes

“Libri që duhet lexuar nga menaxherët e sotëm që përpiqen të zbulojnë një strategji interneti”.

—New York Times

“Një kryevepër. . . libri më i thellë dhe i më i vlefshëm që është shkruar ndonjëherë për novacionin”.

—George Gilder, Gilder Technology Report

Të dhëna

Lloji i botimitPaper back
Faqe408
ISBN9789928265463
VendodhjaTirane
GjuhaShqip
Tipi i publikimitLibër
StatusiI ri
Numri i botimeveI parë
PërkthyesiKujtim Morina