22 ligje të pandryshueshme të marketingut Shiko më të madhe

22 ligje të pandryshueshme të marketingut

Al Ries, Jack Trout IA0022

Libër i ri

Përshkrim i shkurtër

"22 ligjet e këtij libri nuk janë thjesht ligje, ato tashmë janë kthyer në ligjësi për mbarëvajtjen e një biznesi." New York Times

Më shumë detaje

48 Artikuj

Detaje të librit

Shtëpia Botuese

Ideart
Fletët176
ISBN9789994362275

500 Lekë

Share

30 libra të tjerë nga e njëjta kategori:

Më tepër

Thanë për librin:

"Çdo ligj në këtë libër i jepet lexuesit përmes shumë shembujve dhe përvojave bindëse, përmes rasteve që u kanë ndodhur të tjerëve, por që mund të të ndodhin edhe ty. Libri tregon se ç'ndodh sot në bizneset e niveleve të ndryshme, se si funksionojnë këto ligje në kompanitë e sotme dhe strategjitë e tyre të marketingut."

Business Week

"Libri është një "simptomë kontrolluese" për planin e tregut të një kompanie, për një prodhim apo shërbim të dhënë. Besojmë se ky është një shembull shumë i përdorshëm për të kontrolluar planet tuaja ndaj ligjeve të paraqitura këtu, vetëm për t'ju siguruar se të gjitha perspektivat e mundshme dhe përfundimet e nxjerra janë marrë në konsideratë nga ju."

The Wall Street Journa

Të dhëna

Lloji i botimitHard Copy
Fletët176
ISBN9789994362275
Titulli origjinalIdeart
V. Bot2005
VendodhjaTirane
GjuhaShqip
Tipi i publikimitLibër
Grupmoshambi 18 vjeç
StatusiI ri
PërkthyesiGjergj Dollani