Marketingu 3.0 Shiko më të madhe

Marketingu 3.0

DA0020

Libër i ri

Përshkrim i shkurtër

Marketingu 3.0, shkon përtej mesazheve të klientëve, duke përfshirë mënyrat sesi i përcakton dhe i mishëron vlerat e saja një kompani për një shumëllojshmëri riskuesish.

Më shumë detaje

2 Artikuj

Kujdes! Libri i fundit në stok!

Detaje të librit

Shtëpia Botuese

Damo
Fletët219
ISBN9789951642170

1 000 Lekë

Share

30 libra të tjerë nga e njëjta kategori:

Më tepër

Marketingu 3.0, shkon përtej mesazheve të klientëve, duke përfshirë mënyrat sesi i përcakton dhe i mishëron vlerat e saja një kompani për një shumëllojshmëri riskuesish. Libri jep fakte mbi rolin ndikues të brandit në çështje të tilla si, varfëria, ndryshimet social-kulturore dhe jetëgjatësia mjedisore. Po kështu, libri i përshkruan sesi ndikojnë tregjet e prirura ndaj vlerave te punonjësit, te kanalet partnere dhe tek aksionerët. Klientët janë më të vetëdijshëm, më aktivë dhe më të fuqishëm se kurrë më parë. Marketingu 3.0, tregon sesi ta shfaqni qëndrimin tuaj ndaj këtij komuniteti global e të ndërlidhur, duke ju dhënë në duar këtë libër të pakrahasueshëm, si udhëzues për të dalë fitimtarë në këtë epokë të re të marketingut.

Të dhëna

Lloji i botimitHard Copy
Fletët219
ISBN9789951642170
V. Bot2013
VendodhjaPrishtinë
GjuhaShqip
Tipi i publikimitLibër
Grupmoshambi 18-vjeç
Numri i botimeveI parë